Todas las canciones hablan de mí komedia erromantikoa da, baina ez mutilak neska ezagutzen duen horietakoa. Premisa beste bat litzateke: mutila neska ahaztu nahian. Eramaten zailagoa da hori; izan ere, banandu berritan neskalaguna oroitzapen guztietako protagonista izaten da, eta abesti guztiak norberaz ari direla ematen du.