Torrenteren saga epikoko laugarren film honetan, egoera labainean ikusiko dugu gure heroia. Bizimodu "duina" egiten hainbat aldiz saiatu ostean (Torrenteren larruan posible balitz bezala), aspaldiko ezagun batek eskainitako "enkargu" arriskutsu bat onartzea erabakiko du. Eta karrera osoko unerik larriena biziko du.