Igande arrunt batean, Santos Trinidad inspektorea, oso mozkorturik etxera doala, hilketa hirukoitz batean nahastuko da. Lekuko batek ihes egitea lortuko du? Baina krimena leporatuko balio? Chacón epaileak ikertuko du gertatutakoa. Biek ikusiko dutenez, ezer ez da izango dirudiena. Hasieran droga-trafiko kasu arrunta ematen zuen, baina kontua gero eta arriskutsuago bilakatuko da.