Komedia honetako bi protagonisten artean adiskidetasuna ustekabean sortuko da, nahiz eta elkarren antz handirik izan ez eta bizitza ulertzeko oso modu desberdina eduki: istripu baten ondorioz tetraplegiadun geratutako aberaski bat, eta zaintzeko kontratatzen duen gizona, Paris kanpoaldeko auzo txiro bateko immigrantea, kartzelatik atera berria.