Amaren heriotzari aurre egin ezinik, Martin Lolaren bila abiatuko da Tijuana aldera. Lola txikitan ezagutu zuen emakume mexikarra da, eta Martinen amaren bizitzan toki berezia eduki zuen. Azkenean, Americano klub pribatuan aurkituko du. Bertan, strip-tease dantzari gisa aritzen da Lola gauero. Martinek bere iragana miatu beharko du derrigorrez, bere buruarekin atzera bakean bizi nahi badu.