Sotiris poliziaren galdekatzailea da. Egun batez, bizimodu bidegabea duten txiro guztiak barkatzea erabakiko du. Arima errugabe bat salbatzeko asmoz, segurtasun-zaindari ustel bat garbitu ere egingo du. Dora garbitzailea da, bakartia, eta ahaleginak eta bi egiten ditu hilaren amaierara iristeko. Bera izango da krimenaren lekuko bakarra. Sotirisek eta Dorak elkar atsegin dute, baina maitasuna, zintzotasuna eta justizia ez dira uztartzen errazak.