Emakume bat Frantziara joango da bere senargaiaren bila. Harremana galdurik dute ia, eta mutila Venezia aldera joana dela jakingo du. Veneziara doala, gas-maskara batekin estalitako gizon batek bortxatuko du trenean, eta, gainera, ekipajea lapurtuko dio. Bertan ere mutil-lagunaren arrastorik ez dagoela ikusirik, emakumea batetik bestera abiatuko da Europan, bortxatzailea atzetik duela. Banaka-banaka, lapurtutako gauza guztiak itzuliko dizkio.