Elisabet eta Alfontso neba-arrebak zoriontsu bizi dira Arévalon, beren ama Elisabet Portugalgoarekin, Joan II.a Gaztelakoaren alargunarekin. Baina, egun zorigaiztoko batean, indarrez eramango dituzte Segoviako gortera Henrike IV.a osabak aginduta, azken horren emazte Joana Avisekoa haurdun baitago. Irrikatutako haurdunaldia, inondik ere; ondorerik gabe urteak eman ostean, erregea inpotente ote zen zurrumurruak hasita baitzeuden. Elisabet eta Alfontso erreginaren zaintzapean geratuko dira, mespretxatu egingo baditu ere. Baina aldi berean beldurra ere izango die, Elisabet eta Alfontso espero duen alabaren etorkizunarentzako mehatxu direla irudituko baitzaio.