14 d'abril. Macià contra Companys dokumental itxurako fikzio-lana da. Protagonistek lehen pertsonan kontatzen dute XX. mendeko Katalunian bizi izandako gertakari garrantzitsua. Bien bitartean, kamera batek Bartzelonan 1931ko apirilaren 14tik 17ra bitartean gertatutakoa erakutsiko du; hau da, Kataluniako Errepublikaren egunak.