Semea txikitxotan hil zaion bikote bati ume bat agertuko zaio. Semea ote da haragituta? Edota mamu bat? Bikoteak gero eta estimu handiagoa izango dio haurrari, baina, handik geroxeago, bat-batean desagertuko da? The Days After Hirokazu Kore-eda zinemagile japoniarrak fantasiazko Kaidan-Horror Classics telesailari egindako ekarpena da, NHK eta NHK Enterprises etxeek ekoitzia.