Sun eta Lucas zeharo maiteminduko dira elkarrekin, neska Bartzelonan Erasmus proiektua egiten ari dela. Urtebeteren buruan bere herrialdera itzuli beharko du; hortaz, maitasunak amaiera-eguna du. Baina hamahiru hilabete dituzte aurrez aurre, bizitzako urterik onena igarotzeko. Puzzled Love Kataluniako Zinema eta Ikus-entzunezkoen Ikastegi Nagusiaren (ESCAC) proposamen harrigarria da, Escándalo Films etxeak ekoitzia: bikote-harreman baten istorioa, 4. ikasturteko ikasleek idatzitako eta zuzendutako hamahiru ataletan kontatua. Umorez eta erromantikotasunez betetako kontakizuna, Espainiako zinemagintzako hamahiru esperantzaren estiloen bidez ikusia.