Badia eta Imane hogei urte inguruko neska marokoarrak dira. Tingis hirian barrena ibiliko dira, alde batetik bestera dabiltzan langile artean. Enpresa batean egiten dute lan, ganbak ontziratzen: lan iraingarria eta zaila, eta usaina larruazaleko poro guztietan sartzen zaie. Badiak eskua bete lan dauka, baina burua alferkerian; gezurretan lurrinduko da, ganba usaina kentzeko. Beste pertsona bat izan nahiko du. Badiak, hegoak nahi beste astinduta ere, ez du hegan egiterik lortuko.