Jamiek hamasei urte ditu. Karismadun gizon bat aurkeztu, eta haren adiskide egingo da. Harremanak aurrera egin ahala, Jamieren susmoak handitu egingo dira. Eta, hala, bere mundua mehatxaturik ikusiko du: aurkitu berri duen aitatakoari leialtasuna ez ezik beldurra ere badio. Izan ere, John Bunting Australiako serie-hiltzaile arriskutsuena da.