Shizuka enpresa handi bateko presidentearen emazte aristokrata da. Bere senar autoritarioarengandik banantzea erabakitzen duenean, senarrak Yoshi bere langileari agindu bat emango dio: emazteari sexualki mendeko izaten irakastea. Yoshi helduentzako jostailu-denda bateko jabearen semea da, eta, txikitako trauma baten ondorioz, inpotente geratu zen; hain zuzen, bere amarekin sexu-harremanak izandako Ameriketako soldadu beltz bat garbitu zuen.