Driver zinemagintzako ordezko gidari bezala aritzen da egunez; gauez, berriz, ihesaldietarako gidatzen du. Shannon edukitzen du alboan aholkulari eta buruzagi, aldi berean. Driver bakartia da, eta ez ditu gogoko Shannonek antolatzen dizkion planak. Egun batez, bizi den eraikineko igogailuan Irenerekin topo egiten duenean, mundua aldatuko zaio. Ireneren senar Standard garaia baino lehen aterako da espetxetik portaera onagatik, eta, orduan, bat-batean amaituko da Driverren bizitzan gertatutako tarte hori. Driver erretiratu egingo da, errespetatu egiten baitu Irenek sendiari eusteko duen asmoa. Baina Standard odolez blai garajean botata topatzen duenean, Benicio semea alboan izututa duela, Driver are gehiago nahasiko da Ireneren bizitzan. Eta orduantxe hasiko dira arazoak?