Daniel eta Alejandra elkarrekin daude orain urte pare batetik. Biek ere 40 urte inguru dituzte, eta abentura berri bati ekingo diote: landara joango dira bizitzera. Baina Alejandra gaixorik dago. Gaitzak poliki-poliki ametsak zapuztuko dizkio, eta Danielen maitasuna eta pazientzia ere probatuko ditu.