Senarrak iluntzeko albistegia aurkezten du telebistan; Sun-hee, bien bitartean, bakarrik egongo da etxean. Senarrak maitalea dauka, biolin-jotzaile gazte bat; Sun-heek irudigile gisa gauzatu nahiko du bere burua. Hozten joan diren harremanez inguraturik, aldaketaren bat gertatuko dela esan liteke. Baina zauriak orbaindu diren arren, oraindik ere badago zerbait hor.