Alemaniar gazte bat Afrikako herrialde batean dabil bidaian. Ibai baten ondoan, arrantzale zahar bat ezagutuko du, eta bere egurrezko ontzian lurralde landugabeetara eramango du. Hurrengo goizean, delta baten erdian bakarrik esnatuko da. Eta hortxe hasiko da pertsonaiaren barne-borroka, heriotzaren, beldurren eta kanpoko munduaren pertzepzioaren aurka. Hiru egunez noraezean ibili ostean, erabat isolatutako herrixka batera iritsiko da, zibilizaziotik urrun. Baina odisea ez da hor amaituko.