Filmak Verônicaren hausnarketak ditu ardatz. Verônica medikuntzan lizentziatu berria da, eta zalantzaz eta ziurgabetasunez beteta dago. Bere karrerarekin eta lotura emozionalekin ez dago oso konbentzituta, eta, horrez gain, bere buruarekin eta bizitzari heltzeko gaitasunarekin ere ez, ezta bere etorkizunarekin ere.