Maríaren azken eskola-eguna bidaiaren hasiera izango da. Mexiko zeharkatuko du, eta ez du seguru jakingo zergatik. Baina jakin badaki ez dela atsegin bidaia, badaki ez dela lagunei kontatzeko horietakoa. Bestelako zerbait da, bere ametsetan eta bihotz apurtuan jaiotako bidaia. Baina horri buruz ere ez dago oso seguru.