Evak aktore izan nahi du, eta eszena bortitz bat antzezten ari da. Taxiz etxera bidean doala, istorioak harrapatuta daukala jabetuko da, eta, agian, gehiegitxo dela. Etxera itzuli ostean, bizitzari berriro heldu nahiko dio, baina alferrik.