Suspensez beteriko drama psikologiko hau Holandako errefuxiatu-zentro batean dago girotuta. Mark zentro horretako langile holandarra da; Said, berriz, errefuxiatua. Eta elkarren lagun egingo dira. Baina agintariek Said Holandatik bidaltzen dutenean, Mark ohartuko da ekintzen eta intuizioaren arteko desberdintasunek errealitateari zentzu kontraesankorra ematen diotela.