Henryk gauez telefonoa hartuko du. Bere emaztea munduaren beste muturrean dago, hondartza batean, mozkorturik eta itxuraz beste gizon batekin. Hurrengo dei frenetikoetan, zein egongo ote da kinka larrienean? Ezkontza, emaztea edota Henryren zentzua bera? Henryk gauza bakarra egin dezake: telefonoz esaten diotena entzun.