Carlino hamabi urteko mutil koskorra da. Landan bizi da ama eta amonarekin, eta lurreko bizibide gogorretan aritzen da. Eguneroko martxa hori, ordea, errealitate itogarri bilakatuko zaio, amak amonarentzako hil-jantzia ehuntzen ematen baititu egunak. Carlinok kontuak eginda dauzka, eta badaki amak laster bukatuko duela hil-jantzia.