New York, 2010. Eva argazkilari gazte immigrantea da, eta senarrarekin duen harreman aitatiarrak gogor hartuta dauka. Bazterturik bizi da bere argia topatu nahian; distira bakar eta inspiratzailea duen segundo baten zatia noiz iritsiko zain. Bizitzeko pasioa zapuzten joango zaio, landarean neguan zapuzten diren moduan. Amak idatzitako gutun batek piztuko du, eta itxaroten zuen une bakar hori argazki bat izango balitz bezala obturatuko zaio memorian.