Manfred ia bi urtez aritu da lanean autobidearen gaineko zubia eraikitzen, eta bertan bizi da. Hutsaren hurrengo toki horretan dagoen bitartean, prostituta batekin hasi da ateratzen: Paulinarekin. Zubia amaitu dutenez, azken gaua pasatuko dute elkarrekin. Baina lehengo bizimodura bueltatzeko gogorik ez du izango, eta Manfred Paulinarekin nola biziko ote litzatekeen irudikatzen hasiko da. Baina, ba ote du etorkizunik?