Orain 60 urte baino gehiago, Pirinioetako baserri batean, bost herrialdetako sei lagun atxilotu zituzten gauez. Gertakarien hariari tira eginda, istorio bakarra lortuko dugu. Bigarren Mundu Gerran ihesbide-lerro zabala osatu zuten ehunka lagunek; Comète sarea, hain justu ere.