Ismaeli gauzak ez doazkio oso bide onetik aspaldi honetan. Hogei kilo gizendu du, neskak utzi egin du eta sosik gabe dago. Osatzeko, lapurreta bortitz baten lekuko izan da, eta poliziak presio egingo dio Willy gaizkile arriskutsua identifikatzeko. Aldi berean, Willyk ikaratu egingo du sala ez dezan. Orduan Débora prostituta gaztea ezagutuko du, eta Ismaelentzat sekulako konponbidea izango da.