Farid-ek 33 urte ditu. Bizimodu txarrean hainbat urte egin eta gero, McDonald's-en zuen lanpostu utzi eta basamortura joan zen. Ryan-eko ibar idorrean, Kairotik, iraultzatik eta mundutik urrun, traktorea gidatu eta otoitz egiten du.