Tralas luces bidaia baten kontakizuna da; Lourdes ferietako saleroslearen bidaia, hain zuzen. Espainia iparraldeko errepideak zeharkatzen ditu bere karabanarekin, familia eta autotxokeen pista bizkarrean hartuta. Aspaldi, pista hori bere amets handia zen. Errepideetan, herrietan eta herrixketan barrena, desagertzear dagoen mundua ezagutuko dugu; bizimodu ibiltaria, eta, batez ere, maitasun- eta galera-istorioa.