Juan eta Luis anaiak dira, eta erabat haserreturik daude elkarrekin. Beren arreba, Delfina, eta Luisen emaztea, Nena, bitartekari-lanak egiten saiatuko dira, baina alferrik. Luisek eta Juanek ikuspegi desberdina dute bizitzaren inguruan, eta, horrez gain, iraganeko zorren baten inguruko zenbakizko desberdintasunen bat ere bai. Juan bere alabaren urtebetetzerako Buenos Airesen egongo da, eta neskak osaba-izebekin ospatu nahiko du; horrenbestez, bi anaiek berriro elkartu beharko dute.