Emilia etxekoandrea da, eta abaildurik bizi da; erdipurdiko bizimodua, porrot egindako senarra, gaizki eramandako amatasun itogarria... Bizitzak ito egiten duela sentituko du. Bere amorante hotzak uzten duen egun berean, kreditu txartela bahituko diote, hilabeteetan katua eta sagua bezala ibili ostean. Bere apartamentu hutsa eta atsekabegarria ikusirik, bere buruaz beste egitea erabakiko du. Bitxiki, Emiliaren heriotzak senar adarduna eta maitale hotza elkartuko ditu.