Pertsegitzaileei arrastorik utzi gabe ihes egiteko modurik onena atzerantz ibiltzea da, norbere oinatzen gainetik. Uste horretakoa zen François Augiéras; hala, bunker militar bat basamortuan pinturaz estali eta hondoratzen utzi zuen, XXI. mendera arte inork aurki ez zezan. Baina, nor da Augiéras? Legionarioa, margolaria, idazlea, gangsterra, santua, lapurra, deabrua edo denetik pixka bat?