Wang Han hamaika urteko mutikoa da, Ghizhou probintziakoa, eta ihesi doan hiltzaile batekin aurrez aurre topo egingo du. Gaizkilea basoan ezkutaturik dago zaurituta, eta Wang Han konbentzitzen saiatuko da, handik ospa egiten lagun diezaion. Ikaraturik eta txunditurik, Wang Hanek eta lagunek aginduko diote ez diotela poliziari ezertxo ere kontatuko. Bien bitartean, ikastetxean gauza bitxiak gertatuko dira, eta polizia nonahi ageriko da?