1979. Albertine, hamar urteko neskatxa, eta bere senitarteko guztiak familiaren etxean elkartu dira, Bretainian, amonaren urtebetetzea ospatzeko. Guztiek uste dutenez, Skylab, NASAren espazio-estazioa, buru gainera eroriko zaie udan. Bilera asteburu zoro bihurtuko da, eta hamaika ustekabe, maitasun eta abesti izango dute.