Filmeko protagonista ezohiko maitasun-triangelu batean harrapatutako emakumea da. Gizon jantziko da XIX. mendeko Irlandan lan egiteko eta bizirauteko; gizonezkoek menderatutako gizarte horretan emakumeek apenas duten aukerarik, eta mendean egotera kondenaturik egongo dira. Gizonezkoen arropapean 30 bat urte inguru eman ostean, berak sortutako kartzelan galduta dagoela sentituko du.