Elkarren artean lotura garrantzitsuak badituzte ere, Jonna, Peter, Katrine, Asger eta Mårten ez dira zintzoak bata bestearekin. Itzalezko mundu batean bizi dira guztiak, gezurrez eta faltsukeriaz beteta, eta egia noiz irtengo zain egongo dira, beren bizimoduei bestelako norabide bat emateko.