Finn eta Alfred Errepide Administrazioko langileak dira Islandia iparralde urrunean, 80ko hamarkadaren erdi aldera. Uda osoa lerroak margotzen emango dute, zerumugaraino doazen errepide bihurgunetsuetan. Biak bakarrik arituko dira; ingurumari idor horietan, ezbehar txikiak eta aurkikuntzak izango dituzte, biek ere beren burua berriro aurkitzen duten bitartean.