Maitale bikote bat hiriz hiri dabil, eta joaten diren toki bakoitzean beste nortasun bat hartzen dute. Aldaketa-gose izugarriak bultzatuta eta ondorioei erreparatu gabe, parean egokitzen zaizkien pertsonen bizitzekin jolasean ibiliko dira. Eta betiko aldatuko dituzte. Baina, halako batean, sartu diren espiral horretatik irten ezinik geratuko dira.