Amadou afrikar gogorra eta karismaduna da, eta itsasoak Europa hegoaldeko hondartza batera arrastatuko du. Patuak Brusela aldera eramango du; han, baikortasunez beteta, etorkizun oparoagoa jorratzen saiatuko da. Trafikatzaileek esplotatuta, eguneroko errutinarekin itxaropenak zapuztuko zaizkio poliki-poliki. Baina, halako batean, Agnès ezagutuko du, negozio-emakume eder eta bikaina. Agnès Amadouren xarmarekin eta izaerarekin liluraturik geratuko da; Amadouk, berriz, Agnèsengan proiektatuko ditu itxaropen eta amets guztiak. Baina laster desagertuko da ilusioa, eta Agnèsek harremana etengo du. Pixkanaka, indarkeria suntsitzailean hondoratuko da Amadou.