Los Angeles, 1999. Dave Brown Rampart hiriko komisariako poliziakidea da, Vietnamgo beteranoa. Jendearen "lan zikinak" egiten aritzen da, eta justizia aplikatzeko modu zalantzagarriak ditu. Susmagarri bat jipoitzen grabatzen dutenean, beheranzko espiral emozional batean eroriko da iraganean egindako huts-egiteen ondorioz, baita departamentu osoa astintzen duen ustelkeria-eskandalu batean jarrera aldatu nahi ez izanagatik ere. Brownek beldurra, larritasuna eta paranoia barneratuko ditu, bere munduak zart egin ahala.