Margoten eta Danielen artean kimika berezia sortuko da elkar ezagutu bezain pronto. Baina Margot erakarpen hori itotzen saiatuko da, sukaldaritza-liburu idazle batekin zoriontsu ezkonduta baitago (Lou). Baina ez du jakingo Daniel etxetik oso gertu bizi dela?