Juan eta Mia neska-mutilak herrialde banatan bizi dira. Gauero aurpegirik gabeko ezezagun bat agertzen zaie; beraiez jabetu nahi duen izaki izugarri bat, alegia. Agerraldiak gero eta gogorrago bilakatuko dira; hala, haurren bizitzak ez ezik, familia osoarenak ere menderatuko dituzte. Gurasoei ere agerpen horiek azaltzen zaizkienean, ezinegona eta tentsioa nagusituko dira.