Hollywood, 1927. George Valentin zinema mutuko aktore ospetsua da, haizea alde duena. Film soinudunak iristean, ordea, bereak egingo du, eta ikusleek ahaztu egingo dute. Estra-lanetan aritzen zen Peppy Miller, berriz, izar bilakatuko da. The Artist filmak gurutzatutako patu horiek erakutsiko dizkigu.