Laura gaztearen helburua edertasun-lehiaketak irabaztea da. Obsesio horrek bultzatuta, Mexiko iparraldea izuturik daukan banda baten eskuetan ipiniko da. Azkenean miss izatea lortuko badu ere, bizitza aldatuko zaio; izan ere, Mexiko astintzen duen banden arteko gerra bortitzean nahasiko da nahi gabe.