Buenos Aires uda amaieran. Marina, Sofía eta Violeta bakarrik daude familiako etxean, hirurak hazi zituen amona hil ostean. Bakoitzak bere moduan egingo dio aurre galera horri. Marina ikasketetan saiatu eta etxeaz arduratuko da; Sofía, berriz, itxura fisikoarekin obsesionatuta dago, eta lagunekin irteten da. Violetak eguna logelan eta egongelan emango du, eta, tartean behin, gizon heldu bat joango zaio bisitan. Liskarrez, algaraz, maleziaz eta estimu-erakustaldiz beteta egongo da ziurgabetasun-aldi hori, harik eta udazkeneko egun batean Violetak txintik esan gabe ihes egiten duen arte.