Mexiko Hiriko Colonia Guerrero bizitegi-gunean bizi diren lau nerabe lagunak dira txikitatik, eta, beren arazoak konponduko dituztelakoan, plan bat prestatuko dute: zinema-areto batean lapurreta egitea. Bakoitzak bere gatazken arabera aurkituko ditu lapurretarako arrazoiak. Baina abenturak duten bakarra ipiniko du arriskuan: adiskidetasuna.