Francisco autista da, eta bere anaia Víctorrekin, koinata Silviarekin eta iloba Brunorekin bizi da. Inork ez dio jaramonik egingo; bakarrik egongo da, giltzapean itxita. Arratsaldeetan parkean oinez ibili baino ezin dezake egin askatasunez. Egun batez, arratoi bat topatu, eta maskota gisa hartuko du; gelan gorde eta zainduko du. Brunok harrapatzen duenean Silviari kontatuko dio. Eta Silviak ez du askorik behar Franciscoz libratzeko. Hala, arreba Gabrielarengana eramango dute, urrun dagoen herrixka batera.