Blanquitok 30 urte ditu, eta amarekin bizi da arrantza-herri batean. Egun batez, kokaina-kargamentu bat agertuko da hondartzan. Orain bizimodu hobearen bila irten ahal izango da, bai eta inoiz ezagutu ez zuen aita topatzera ere. Droga mugiaraz dezakeela dioen emakume batek lagunduko dio. Baina gauzak ez dira diruditen bezalakoak izango, eta Blanquito laster jabetuko da bera ez dela inongoa.