Jean-René txokolate-fabrika bateko burua da; Angélique, berriz, talentudun txokolategilea. Biak ere pertsona oso sentiberak eta txokolatezale amorratuak. Bata bestearekin maiteminduko dira, baina ez dira elkarri aitortzeko gauza izango. Lotsatuta, aldendu egingo dira. Baina errezeta goxoei esker, beren buruan konfiantza handiagoa izaten ikasi eta sentimenduak aurkituko dituzte.